top of page
  • Katuetxe Hernani

Kaleko istorioak / Historietas de la calle - PERLA

[EUS] Arratsaldeko 19:30ak dira. Denda ixtear nintzen, eta zaintzailea atean jarrita neukan badaezpada ere, haietaz ahaztuko nintzenaren zain edo. Kotxeen azpian bibotetxo eta begi txiki gehiago ikusi nituen.

Tira! Goazen afaltzera!!!

Pentsua jarri eta bista altxatzean... sorpresa!!! Ezagutzen ez nuen katakumetxo bat. Hain zen polita bere kolorea! Nire ahotik automatikoki irten zen... Perlita. Bataiatuta zegoen.

Perla hazi egin zen eta koloniako katu ederra bihurtu zen.

Begi txiki bizi horiek erotzen ninduten.

Abentura honen hasieran asko kostatzen zitzaidan haiek harrapatzea, esterilizatzeko.

Iritsi zen eguna, Perla lodi etorri zen, haurdun zegoen. Harrapatu eta operatu egin behar nuen, ez zedin hor egon.

Azkenean haren alabarekin batera harrapatu dut, horixe zen sozializatzeko eta etxe bat bilatzeko aukera. Momentuz, nire etxean zegoen.

Horixe zen nire asmoa, baina Perlak beste idea bat zuen, izan ere, ezin izan nuen sozializatu. Nire etxean eman zuenhilabete, baina berriz kolonian askatu behar izan nuen. Puntu horretan gertatu zen aldaketa. Bat-batean, nire etxean gaizki pasatu ondoren, hilabete bera ukitu gabe pasa ondoren, laztantzen utzi zidan. Lotsagabea!!!! Momentu horretan hasi ziren komeriak. Bat batean, nire lantokian ematen zuen eguna. Sartu, etzan, joan, itzuli... eta horrela pasa zituen hilabeteak. Garai horretan oso ohitura barregarria hartu zuen: nire dendan sartzea gustatzen zitzaion, baina ez zitzaion gustatzen atea ixtea. Ihes egiteko aukera izatea gustatzen zitzaion.

Beraz, egunak ematen genituen atea irekitzen, sar zedin, eta zabalik utzi behar genuen, orduak eman zitzakeelako miauka, bai sartzeko, bai irteteko... beraz, gu hotzez ginen, neskatxari ez zitzaizkiolako ate itxiak gustatzen... 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ Hala ere maiteminduta geunden berarekin. Ah!!! Gure txoriak ere maite zituen.... kaioletara igo eta bota egiten zituen, oraindik ez dakit nola iraun zuten bizirik txori gaixoek..... Perla hau figura bat da!! Gaur egun guraso hoberenekin eta anaiatxo iletsu pare batekin bizi da etxe batean. Kateme ederra da oraindik, eta ni oso pozik nago kaleetatik atera ahal izan nuelako. Faltan botatzen ditugu zure miauak eta paseoak, atseden hartzera sartu nahi zenuen bakoitzean irekitzeko.


-------------------------------------------------


[CAS] 19,30 de la tarde. Estoy a punto de cerrar y ya tengo al vigía apostado en la puerta maullando por si acaso, no sea que no me de cuenta o me olvide de ellos... Debajo de los coches se ven más bigotitos y ojitos.

Venga!! Vamos a cenar!!!


Pongo los montoncitos y al levantar la vista....sorpresa!!!! Una cachorrita que no conozco. Es tan bonita así jaspeada que automáticamente de mi boca sale... Perlita. Ya está bautizada.

Perla ha crecido y se ha convertido en una gata preciosa de la colonia.

Con esos ojitos tan vivarachos.

Al principio de esta aventura me costaba mucho cazarlos para poder esterilizarlos.

Llega el día en que Perla viene gorda, está embarazada. Tengo que cogerla y operarla para que no esté pariendo por ahí.

Por fin la he cazado junto a una hija suya,esta es la oportunidad de hacerla sociable y buscarle un hogar. De momento está en mi casa.

Estos son mis planes pero ella tiene otros, me es imposible socializarla y después de un mes en mi casa he tenido que soltarla otra vez en la colonia.

En este punto es cuando ocurre el cambio. De pronto, después de haberlo pasado fatal en casa porque no pude ni tocarla, se deja acariciar....la tía puñetera!!!!!

Aquí es cuando empieza la marcha. De pronto se vuelve súper maja y se pasa el día en mi trabajo. Entra, se tumba, se va, vuelve....y así meses y meses.

En este tiempo ha cogido una costumbre muy graciosa.

Le gusta entrar a mi negocio pero hay un pero....no le gusta que cerremos la puerta. Eso de no poder escaparse no le gusta.


Así que nos pasamos los días abriendo la puerta para que entre y hay que dejarla abierta porque es capaz de estar horas maullando para que le abramos tanto para entrar como para salir....así que aquí estamos chupando frío porque a la señorita no le gustan las puertas cerradas....🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Aún así nos tiene enamoradas.

Ah!!!! También le encantan nuestros pájaros....se encarama en las jaulas y las tira....aún no sé cómo han sobrevivido los pobres pájaros..... ésta Perla es una figura!!

Hoy en día vive en una casa con los mejores aitatxos y con un par de hermanitos peludos. Sigue siendo una preciosidad de gata y yo estoy muy feliz de haberla podido sacar de las calles.

Echamos mucho de menos tus maullidos y los paseos que nos dábamos para abrirte cada vez que te apetecía entrar a descansar.

112 visualizaciones0 comentarios

Entradas recientes

Ver todo
bottom of page